2009年9月10日

18萬起標的勞力士

雖然好多人鐘意勞力士,而我自己亦恨有一隻,不過還是沒有買一枚的衝動。
記得黃子華講過:
你帶勞,表示你個人有幽默感。勞力士,有邊個靠勞力搵食既人帶得起勞力士丫?越帶勞力士既人就越表示佢唔駛用勞力!呢D,就叫做幽默啦。
http://www.gmt8.com.hk/forum/viewthread.php?tid=456
(咁你明點解我仲未買勞力士啦)

不過話番轉頭,仍然有人提起勞便雙眼發光。今次有一隻非比尋常的勞,價錢實在叫人目定口呆。


話說有一個日本潮牌叫mastermind JAPAN,推出一隻訂造限量版Rolex Submariner。手表經黑色pvd處理,即防刮花防磨損之類。最gimmick是全球只生產10只。其中一枚叫“8” 的限量版mastermind JAPAN x Rolex 腕錶會在澳門推出,並進行網上拍賣,本來拍賣都沒啥稀奇,但底價係HK$180,000!!!!




對的,如果去開澳門賭兩手,又咁好彩好手氣發左,上網(
www.mmjmacau.com,截至9月26日止,) bid下測試運氣又未嘗不可的。學子華所講,戴得勞,一定唔係勞力士。

沒有留言:

張貼留言